اخبار, وبلاگ

آغاز ارسال کتابهای درسی نیمسال اول سال تحصیلی 99-98 به مدارس علمیه خواهران سراسر کشور

مرکز نشر هاجر، ناشر تخصصی زن و خانواده، همانند سال­های گذشته با تهیه و ارسال کتب درسی مورد نیاز مدارس علمیه سراسر کشور، در تسهیل دسترسی طلاب به کتب درسی و همکاری با حوزه های علمیه حضوری فعال و پویا داشت.

در این رابطه مدیر عامل نشر هاجر- ناشر تخصصی زن و خانواده- از آغاز ارسال کتابهای درسی نیمسال اول سال تحصیلی 1398-1399 به مدارس حوزه های علمیه خواهران خبر داد.

شایانفر در این خصوص بیان کرد: با توجه به هدفمند شدن یارانه کتاب های درسی و همچنین وجود برخی مشکلات در ارسال کتاب های درسی به مدیریت های استان ها، از جمله انبار شدن کتاب های مازاد در مدارس و مدیریت های استانی، در  شیوه فرآیند درخواست و ارسال کتاب درسی تغییراتی ایجاد شده است.

مدیر عامل نشر هاجر در ادامه، فرآیند جدید درخواست و ارسال کتب را توضیح داده و گفتند: نشر هاجر، فرم درخواست ثبت کتاب، به صورت اینترنتی را تنظیم نمود و در اختیار مدارس قرار داد. مدارس متقاضی به حسب نیاز، کتب مورد نظر را در فرم تهیه شده ثبت و برای نشر ارسال کردند. هم اکنون نیز موعد ارسال کتاب های درسی مورد نیاز مدارس شروع شده است.

ایشان در ادامه اشاره کردند که امسال 80 عنوان کتاب در 100 نوبت چاپ شده که 15 عنوان از این عناوین، کتب جدید هستند. 63% از عناوین متعلق به نشر هاجر و باقی عناوین از ناشرین دیگر خریداری و در اختیار مدارس قرار خواهند گرفت. در مجموع، در این سال تحصیلی  257,560 جلد کتاب در مدارس توزیع خواهد شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *