اخبار, وبلاگ

دیدار مدیر عامل و همکاران مرکز نشر هاجر با مدیر محترم حوزه های علمیه خواهران

دیدار مدیر عامل و همکاران مرکز نشر هاجر با مدیر محترم حوزه های علمیه خواهران

 

به گزارش روابط عمومی مرکز نشر هاجر، مدیر عامل مرکز نشر هاجر، ناشر تخصصی زن و خانواده، به همراه جمعی از همکاران این انتشارات به مناسبت فرارسیدن سال جدید با حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران، دیدار کردند.

 

در این جلسه آقای شایانفر ضمن تشریح اهم فعالیت های مرکز نشر هاجر در سال 97 گفتند: برنامه­ریزی های این مرکز، بر اساس سیاست «مدرسه محوری» و با محوریت ارائه خدمت به طلاب گرانقدر است.

وی در ادامه به برخی از فعالیت های نشر هاجر از جمله شیوه جدید ارسال کتاب­های درسی، صفحه آرایی جدید کتاب­های درسی و بالطبع کاهش هزینه­های طلاب در خرید کتاب، برگزاری نمایشگاه کتاب تهران و… پرداختند؛ همچنین در مورد طرح­های آتی همانند «کتابانو» (فراخوان آثار تألیفی بانوان)، فراخوان شناسایی خانم­های گرافیست و طراح، طرح سیر مطالعاتی همگانی با همکاری رادیو معارف، چاپ آثار طلاب نیز توضیحاتی ارائه نمودند.

حجت الاسلام و المسلمین بهجت­پور ضمن تقدیر و اظهار مسرّت از فعالیت های مرکز نشر هاجر، پیشنهاداتی را نیز برای ترویج فرهنگ کتابخوانی به ویژه در میان بانوان و ارائه مشاوره به نویسندگان طلاب خواهر مطرح کردند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *