حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

درخواست عودت کتاب های درسی پایه اول – سال تحصیلی ۹۹-۹۸

بدینوسیله به اطلاع مدارس علمیه ای که نسبت به خرید کتاب های درسی سال تحصیلی ۹۹-۹۸ نموده اند می‌رساند که این دسته از مدارس می‌توانند برابر بخشنامه ارسالی از سوی مرکز نشر هاجر با توجه به ضوابط زیر نسبت به درخواست عودت کتاب های درسی پایه اول اقدام نمایند:

۱) در این فراخوان صرفا کتاب های پایه اول قابل عودت است.

۲)‌ هزینه ارسال کتاب های عودتی به مرکز نشر هاجر، بر عهده مدارس است.

۳) مبلغ کتاب های عودت داده شده به عنوان بستانکاری مدارس شناسایی می شود تا در مراحل بعدی خرید کتاب های درسی تسویه شود.

۴) درخواست عودت صرفا برای کتاب های درسی که در تابستان ۹۸ به مدارس ارسال شده باشد، قابل پذیرش است و کتاب های سایر ارسال ها، پذیرفته نمی شود.

۵) مدارس حداکثر به تعداد کتاب هایی که در تابستان ۹۸ خریداری کرده اند می‌ توانند درخواست عودت بدهند.

۶) وضعیت پذیرش درخواست عودت کتاب های پایه اول، از تاریخ ۸ تا ۱۲ مهر ماه ۱۳۹۸ از طریق سایت اینترنتی مرکز نشر هاجر اطلاع رسانی خواهد شد. مدارس می توانند با مراجعه به این سایت از وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

۷) برای ارائه درخواست عودت کتاب های پایه اول لازم است تا مراحل زیر طی شود:

* دانلود فایل اکسل درخواست عودت کتاب های پایه اول از ایــنــجــا

* ابتدا باید نام مدرسه در سلول مشخص شده با رنگ سبز انتخاب شود

* سپس لازم است تا شناسه واریز بانک ملت مدرسه به عنوان رمز در سلول با رنگ سبز وارد شود

* در صورتی که مدرسه انتخاب شده با رمز وارد شده تطبیق داشته باشد، تعداد کتاب های خریداری شده نمایش داده می شود

* مدرسه می تواند در ستون “تعداد عودت” ، تعداد کتاب هایی عودتی را وارد نماید

* در پایان در صورتی که هیچ پیغام خطایی در فایل اکسل نمایش داده نشود، ابتدا باید نام فایل به رمز مدرسه تغییر یافته و ذخیره شود و سپس در کادر زیر آپلود شود. در پایان پیام ثبت موفقیت آمیز درخواست عودت به شما نمایش داده می شود:

محمد براتی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X