اجرای طرح برند سازی محصولات شاخص تولیدکنندگان زن در دستور کار

اجرای طرح برند سازی محصولات شاخص تولیدکنندگان زن در دستور کار

اجرای طرح برند سازی محصولات شاخص تولیدکنندگان زن در دستور کار

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده با اشاره به طرح پیشنهادی «برند سازی یک محصول در هر استان» گفت: مطابق این طرح، در هر استان یک محصول شاخص بومی که زنان تولیدکننده و کارآفرین در فرآیند تولید آن نقش دارند، با هدف برند سازی معرفی می شوند.

به گزارش ایسنا، فریبا نظری گفت: در پنجمین نشست مجازی کارگروه اقتصادی این حوزه، طرح پیشنهادی دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان شمالی با موضوع ” برند سازی یک محصول در هر استان” ارائه و مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

وی یادآور شد: مطابق این طرح، در هر استان یک محصول شاخص بومی که زنان تولیدکننده و کارآفرین در فرآیند تولید آن نقش دارند، با هدف برند سازی معرفی می شوند.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح، احیا، حفظ و ثبت دانش تولید محصولات بومی شاخص در هر منطقه است.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده  گفت: در فرآیند  اجرای این طرح، شاگرد پروری و احیای دانش فرهنگی و زیستی بومی مناطق مختلف کشور؛ محقق گردیده و زمینه برای گسترش و نشر آن مهارت و دانش در سطح استان و کشور، فراهم می شود.

این مقام‌مسئول افزود: توجه به تنوع و جذابیت بسته بندی، معرفی مناسب و علمی محصول با هدف توزیع صحیح و فروش و بازاریابی آن؛ از دیگر اهداف این طرح است که در نهایت منجر به استمرار  تولید محصولات شاخص بومی استان ها خواهد شد.

نظری تاکید کرد: در اجرای این طرح، دفاتر زنان نقش راهبری خواهند داشت و ضمن اشراف کامل و دقیق روی فرآیند طرح، از ظرفیت و همکاری کامل دستگاه های اجرایی مرتبط و برقراری تعامل مناسب زنان تولیدکننده در مناطق مختلف با این دستگاه ها، بهره برداری خواهند داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ گفتنی است در این جلسه مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری تهران، گزارشی از روند صفحه اختصاصی مجازی برای عرضه محصولات زنان تولید کننده و آموزش های لازم برای آن ها با موضوع کسب و کار موفق در شبکه های اجتماعی ارائه داد.

انتهای پیام

الهام حلاجیان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *